Компанията открива безплатна телефонна линия 0800 16 266 за клиентите на Тойота, която е отворена всеки работен ден от 9:00 ч. до 17:30 ч.
„Тойота Балканс” стартира превантивна сервизна кампания, в рамките на която ще бъдат направени корекции в педала на газта на следните 8 модела на Тойота, произведени в съответните периоди:
- AYGO (Февруари 2005 – Август 2009)
- iQ (Ноември 2008 – Ноември 2009)
- Yaris (Ноември 2005 – Септември 2009)
- Auris (Октомври 2006 – 5 Януари 2010)
- Corolla (Октомври 2006 – Декември 2009)
- Verso (Февруари 2009 – 5 Януари 2010)
- Avensis (Ноември 2008 – Декември 2009)
- RAV4 (Ноември 2005 – Ноември 2009)
„Клиентите на Тойота имат категоричната ни заявка, че няма непосредствена опасност за тяхната сигурност и тази на техните автомобили. Напълно сме наясно с причината за потенциалното отклонение на педала на газта и имаме категорично решение за преодоляването й”, заяви Велко Лазов, управляващ директор на „Тойота Балканс”.
Тойота не изтегля автомобили от пазара!
Действията на Тойота и официалният вносител и дистрибутор на компанията за България „Тойота Балканс” са свързани с отправяне на покана към всички собственици на засегнати автомобили да посетят сервизите за превантивно коригиране.
„Водени от най-висшата ценност на Тойота, че сигурността и комфортът на клиентите ни са първостепенен приоритет, стартираме серия от действия. Ще уведомим лично нашите клиенти за същността на потенциалната неизправност в педала на газта и ще ги поканим в удобно за тях време да посетят оторизираните сервизите на Тойота”, допълни Велко Лазов, управляващ директор на „Тойота Балканс”.
„Тойота Балканс” стартира безплатна гореща телефонна линия 0800 16 266, на която клиентите на Тойота ще получават изчерпателна техническа информация и ще могат да заявят удобно за тях време за посещение в оторизиран сервиз на Тойота в цялата страна.
Каква е същността на казуса?
За да създава реалистично усещане при натиск, педалният механизъм съдържа устройство, което оказва съпротивление. При определени условия, триенето в това устройство се увеличава и е възможно педалът да започне да се натиска по-трудно, да се връща по-бавно или, много рядко, да не се върне напълно в най-горно положение. Това се проявява изключително рядко (1,7 млн / само 26 доказани случая, 1:65 000).
„Решението на Тойота е просто и много ефективно. В педалния механизъм ще бъде вградена прецизно изработена, усилваща стоманена планка. Това напълно ще елиминира излишното триене, което би могло да доведе до затруднено движение на педала на газта”, обясни Емил Симеонов, директор корпоративни въпроси и клиенти. Ремонтът отнема не повече от 30 минути.
Превантивната сервизна кампания е напълно безплатна за клиентите на Тойота и ще се извършва от специално обучени механици.
С тази кампания TOYOTA доказва още веднъж, че най-важното за нейното производство е качеството и надеждността, защото TOYOTA поставя на първо място грижата за клиента и неговата удовлетвореност и сигурност.