ПОЩАЗатвори
Име:
Парола:
Регистрирай Free
Първа на Дир | Днес | Лайф | Новини | Каталог | Глог Влез в поща Поща | транзит транZит


Най-голямото притеснение пред Facebook: тийнейджърите
Capital.bg - 13 Юли 12:50
Платформата вече е място за бедната и по-малко образованата част от младото население.В сграда номер 20 в централата на Facebook в Менло парк в Силициевата долина мениджмънтът на компанията беше облекчен, че скандалът с Cambridge Analytica, разкрил данни на 87 млн. потребители, не се отрази на глобалната аудитория и приходи на компанията. Както рекламодателите в платформите - 6 млн. във Facebook и 2 млн. в Instagram, така и потребителите, останаха незаинтригувани от последните сътресения....
У нас / Медии
 
“Престиж 96“ избра Xplora за своя дигитална агенция
Capital.bg - 12 Юли 16:43
Българската агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora спечели за свой клиент производителя на сладки изделия “Престиж 96“. Двете компании са сключили договор за обслужване за период от една година, който покрива всички брандове на сладкарската фирма, сред които са “Престиж“, “Споко“, “Хипер“, “Уелнес“, “Престиж Мюсли“, 100%POWER и FRUNU. Новите партньори ще работят заедно, както на българския, така и на чужди пазари, като започват от Румъния.Процес на подбор...
У нас / Медии
 
Отново протести в БНР
БГНЕС - 10 Юли 19:17
Музикалните състави, журналисти и технически специалисти от БНР излизат на протест.
У нас / Медии
 
БНР преустанови трудово правоотношение с Лили Маринкова
БГНЕС - 10 Юли 17:10
БНР преустанови трудово правоотношение с Лили Маринкова поради придобито право на пенсия.
У нас / Медии
 
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (10 юли)
Capital.bg - 10 Юли 09:17
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.На българския пазар Швейцарската Ringier и sportal.bg придобиват водеща спортна медия в РумънияШвейцарската Ringier и българската Sportal Media Group са постигнали споразумение с Intact Media Group за придобиването на румънската Gazeta Sporturilor. То включва дигиталната платформа GSP.ro и хартиеното издание на...
У нас / Медии
 
Local Planet Bulgaria основа нова агенция на българския пазар
Capital.bg - 09 Юли 15:39
Глобалната медийна верига Local Planet, която беше създадена през 2016 г., обединявайки 17 независими медиа агенции от различни страни (днес 51), днес преминава към следващата втора фаза в своето развитие. Заради нарастващия интерес на рекламодателите, веригата развива своята структура и създава Local Planet компании в партньорство със своите водещи агенции по цял свят. Първата крачка беше привличането на водещи независими агенции и обединяването им в алтернативна верига, за да...
У нас / Медии
 
Планирай сам рекламата си
Capital.bg - 06 Юли 13:00
Целта е чрез платформата да запознаят повече компании за възможностите на различните канали и изготвянето на комуникационна стратегия.Платформата в числа- Media Connection включва информация за 47 телевизионни канала, 65 издания списания и 53 вестника, 28 радиостанции, 164 уеб сайта, 15 компании за външна реклама и една киноверига.- Към юни системата има общо 1098 активни потребители или с 53% повече спрямо същия период миналата година.- Средно...
У нас / Медии
 
СЕМ: Не е необходимо приемането на отделен Закон за българския език
БГНЕС - 03 Юли 14:02
Не е необходимо приемането на отделен Закон за българския език – това е становището на СЕМ, което ще бъде изпратено до Народното събрание.
У нас / Медии
 
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (3 юли)
Capital.bg - 03 Юли 09:19
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.На българския пазар В България малко компании имат ясни критерии за сайтовете и темите, където искат да се рекламиратМакар в България програматик закупуването на рекламна площ да е все още малка част от всички сделки за онлайн реклама, рискове от използването му съществуват, тъй като залагането на рекламите се...
У нас / Медии
 
Как Българската банка за развитие се изгуби в рекламата
Capital.bg - 01 Юли 16:59
На фона на залязващото слънце се очертава силуетът на кацащ самолет, последван от картини на футуристични магистрали и натоварени пристанища. На пръв поглед рекламният клип създава колебливо усещане - дали ще говори за бизнес, индустриализация, или просто представя развита държава. Няколко секунди по-късно обаче става ясно, че не е нито едно от трите, защото голям надпис на цял екран показва, че това е телевизионният анонс на срещата 16+1 на Междубанковата асоциация “Китай - ЦИЕ“ с организатор...
У нас / Медии
 

Предишни «
търси в новини


за реклама | обратна връзка | потребителско споразумение | добави сайт | какво ново Copyright © 2017 Dir.bg. All rights reserved.