ПОЩАЗатвори
Име:
Парола:
Регистрирай Free
Първа на Дир | Днес | Лайф | Новини | Каталог | Глог Влез в поща Поща | транзит транZит


Започна подаването на заявки за ФАРА 2017
Capital.bg - 27 Март 13:53
Най-големият рекламен фестивал в България ФАРА обяви началото на подаването на заявки в 18-то издание на конкурса, който цели да отличи най-добрите комуникационни кампании по основен показател креативност. Тазгодишният форум ще се проведе от 15 до 17 юни, което е и поредната промяна в организацията на събитието. Миналата година от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) направиха първата голяма крачка към трансформация, организирайки освен конкурсната част и семинарен панел с...
У нас / Медии
 
Знам къде браузва миналото лято
Capital.bg - 24 Март 16:33
“Цялата идея е да предложим реклама, която е по-скоро услуга за потребителите, а не непоискано търговско съобщение“, Константин Янков, “Огилви груп“Планирате пътуване в чужбина - сравнявате оферти за самолетни билети, търсите хотел, разучавате дестинацията и начините на придвижване. И когато куфарът е стегнат и само остава да заминете, сякаш целият интернет знае за плановете ви. От всеки сайт, социална мрежа или видеоплатформа ви преследват рекламни съобщения за по-евтини самолетни билети,...
У нас / Медии
 
Повече от 250 компании оттеглят рекламите си от YouTube
Capital.bg - 23 Март 16:34
Въпреки промяната, която Google ще въведе за по-затегнат контрол над видеосъдържанието в YouTube и съответно рекламите, които се показват там, големи компании продължават да оттеглят рекламните си инвестициите от платформата. Основната причина, която посочват, е възможността съдържанието им да е било показвано до екстремистки видеозаписи. Някои от най-големите американски рекламодали, присъединили се към протеста срещу интерент гиганта, са телекомите AT&T и Verizon, Johnson & Johnson, GSK,...
У нас / Медии
 
БНТ ще осигурява излъчването на Българското председателство на Съвета на ЕС
БГНЕС - 22 Март 12:05
Правителството определи Българската национална телевизия за домакин-разпространител на картина и звук от събитията на Българското председателство на Съвета на ЕС през 2018 г. (т. н.„host broadcaster“), предаде репортер на БГНЕС.
У нас / Медии
 
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (21 март)
Capital.bg - 21 Март 09:20
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тукНа българския пазарbTV се раздели с дългогодишната си директорка “Продажби“ Весела ДимоваДиректорката “Продажби“ на “БТВ медиа груп“ Весела Димова се раздели с поста след повече от 16 години в медийната група, стана ясно от съобщение на телевизията. Временно отделът й ще бъде ръководен от главния изпълнителен...
У нас / Медии
 
Собственикът на “Нова“ продаде прибалтийския си бизнес
Capital.bg - 19 Март 12:07
Цената на сделката е 115 млн. евро.Собственикът на “Нова броудкастинг груп“ - шведската Modern Times Group (MTG), продава бизнеса си в Прибалтика на Providence Equity Partners. Купувачът, който е собственик на мобилния оператор Bite в Литва и Латвия, придобива телевизионни канали (безплатни и платени), дигитални медии и радио.Цената на сделката е 115 млн. евро (1.094 млрд. шведски крони), което се равнява на 12 пъти общата печалба на подразделението за 2016 г. Балтийският бизнес е...
У нас / Медии
 
Новaта формула на Publicis: 3 в 1
Capital.bg - 16 Март 11:01
Десислава Стоянова поема поста главен изпълнителен директор на медийния клъстер Publicis One Media. Основната й цел ще бъде поддържането на по-тясно сътрудничество с експертите от различните звена, част от Publicis One, за да се предложат по-добри цялостни решения на клиентите. Преди да заеме новата позиция, в продължение на повече от 12 години Стоянова е главен изпълнителен директор на медийната агенция ZenithOptimedia, част от комуникационната група на Publicis. Оттoгава е и член на борда на...
У нас / Медии
 
bTV се раздели с дългогодишната си директорка “Продажби“ Весела Димова
Capital.bg - 15 Март 13:25
Визитка Весела Димова става част от екипа на bTV още през 2000 година, когато телевизията стъпва за пръв път на българския пазар. Тогава тя заема позицията на специалист продажби. Шест години по-късно тя е назначена за Генерален директор на отдел “Продажби“, където основната дейност на екипа й е продажбата на ефирно време на каналите bTV, GTVFox International Channels и www.btv.bg. От придобиването на bTV от Central European Media Enterprises (CME) през 2010 година Димова заема...
У нас / Медии
 
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (14 март)
Capital.bg - 14 Март 09:18
Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тукНа българския пазарGoogle стартира трета инициатива за подкрепа на дигиталната журналистикаGoogle започна трети кръг на инициативата Digital News Initiative, чиято цел е да отличи и подкрепи качествената дигитална журналистика, която създава иновативни проекти чрез технологиите. В нея могат да се включат утвърдени...
У нас / Медии
 
Настоящето е мобилно – и в избора на потребителите, и в избора на рекламите
Capital.bg - 10 Март 16:22
И през 2017 г. телевизията ще продължи да бъде доминиращ комуникационен канал въпреки очакваната от пазара инфлация в цените за реклама. В замяна обаче рекламодателите се надяват да получат по-персонализирани и ефективни решения. Инвестициите в дигитална реклама ще пораснат за поредна година благодарение на разнообразието от иновативни формати, ясна отчетност на резултатите от лансираните кампании и прецизното таргетиране. Мобилната и видеорекламата се очертават като най-предпочитаните формати...
У нас / Медии
 

Предишни «
търси в новини


за реклама | обратна връзка | потребителско споразумение | добави сайт | какво ново Copyright © 2010 Dir.bg. All rights reserved.