ПОЩАЗатвори
Име:
Парола:
Регистрирай Free
Първа на Дир | Днес | Лайф | Новини | Каталог | Глог Влез в поща Поща | транзит транZит


Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 
Бъдещите ни учители не смятат, че трябва да знаят много в конкретни области
Actualno - 30 Юни 07:30
Учещите “Педагогика“ в България не уважават достатъчно бъдещата си професия, защото я подценяват. Оказва се, че бъдещите учители не се стараят да трупат знания по конкретни учебни предмети, а се съсредоточават върху педагогическите и методическите знания. Това са част от резултатите от национално изследване на системата на подготовка на педагогическите кадри у нас, проведено между март и ноември 2015 г. от Факултета по педагогика на Софийския университет. Интервюирани са над 2000 учители, директ
У нас / Образование
 

Предишни «
търси в новини


за реклама | обратна връзка | потребителско споразумение | добави сайт | какво ново Copyright © 2010 Dir.bg. All rights reserved.