Форд опитва да подобри имиджа си
БТА
- 20 Ноември 10:47
Американската компания Форд (Ford), единствената от
"Голямата детройтска тройка", присъстваща на започналото вчера
автомобилно изложение в Лос Анджелис, се опитва да се представи
в най-благоприятна светлина на фона на продължаващите трудни
преговори за жизнено необходимата държавна помощ за трите водещи
автомобилни концерна в САЩ, предаде Франс прес.
"Много важно е за нас да бъдем тук и да обявим, че не само
имаме много добри продукти, които сме пуснали на пазар, но и
предстои да представим още много хубави продукти", заяви Марк
Фийлдс, президент на Форд за САЩ.
На изложението в Лос Анджелис Форд представя обновена
версия на Форд Фюжън, която има и по-икономични двигатели и
хибриден вариант.
Другите две водещи автомобилостроителни компании в САЩ
Дженерал мотърс (General Motors) и Крайслер (Chrystler) имат
щандове на салона, но не са организирали пресконференции в
разрез с традицията от предишните години.
Форд, Дженерал мотърс и Крайслер се опитват да издействат от
Конгреса на САЩ одобрението му за спасителен план на стойност
25 милиарда долара, който би им позволил да се преструктурират
по време на кризата, след като затягането на кредитирането и
поскъпването на петрола през изминалото лято ги поставиха в
изключително трудно положение.
|