|
Шотландски гайдар посрещаше гостите на тържеството |
Специална дегустация отбеляза 100-годишнината на луксозно уиски
С ексклузивна премиера на филма “Мъжът, който обиколи света“ и специална дегустация бе отбелязан 100-годишният юбилей на най-продаваното лускозно скоч уиски в света JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL™.
Пътешествието по стъпките на JOHNNIE WALKER всички зрители на филма извървяха с шотландския актьор Робърт Карлайл. Разказвайки историята на най-успешното пътуване, което продължава и до днес, лентата разкрива как марката се превръща в световен символ на успеха. Именно заради това, точно 100 бяха поканените на специалното събитие - българи, успешно доказали се в сферата, в която работят у нас и в чужбина.
Сред гостите бяха режисьорът Явор Гърдев, най-добрият български мим Ники Сотиров и много други.
Със специална дегустация посланикът на JOHNNIE WALKER за България- актьорът Данаил Обретенов, накара всички присъстващи да усетят кое точно превръща JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL™ в признат шедьовър на блендърското изкуство. Завладяващата дълбочина и комплексност на JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL™ са извлечени от над 40 подбрани едномалцови уискита, като най-младото от тях е минимум 12-годишно.
Историята на най-успешното пътуване, историята на JOHNNIE WALKER® Годината е 1820. В шотландското градче Килмарнък, Джон Уокър създава уиски, което сега всички познават под името JOHNNIE WALKER®. Целта му била да създаде неповторимо уиски, което да превъзхожда всички останали. Резултатът? Вкус и качество, неподвластни на времето. Джони успява да предаде на наследниците си перспективното начинание, заедно с неговия собствен стремеж и отдаденост към качеството. Последвалите го поколения изграждат един наистина международен бранд. Неговото пътуване продължава и днес. JOHNNIE WALKER® е признат символ на личния успех и напредък.
Престижната напитка се продава в почти 200 държави по целия свят. През 1876 г. синът на Джон Уокър – Александър, основава уиски-династията Уокър и запазва правата над своето „Old Highland Whisky”, предшественика на JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL™. През 1906 г. синовете му започват производството на уиски по оригиналната рецепта на Александър. При първата си поява 12-годишният бленд носи името Extra Special Old Highland Whisky. Уискито се продавало в квадратни бутилки с наклонен точно на 24 градуса етикет, превърнали се в отличителен белег на JOHNNIE WALKER®. Всички запомнят специфичния му черен етикет, затова през 1909 г. серията била преименувана на BLACK LABEL™.
|