Финалният етап ще продължи до 18 март 2009 г. на адрес
www.mylovemark.eu Гласуването ще продължи минути преди официалното обявяване на финалните резултати, което ще се случи на специално събитие.
На първия етап, озаглавен „номинации” (8 – 15 декември 2008 г.) бяха определени 19 отрасъла, в които потребителите собственоръчно посочиха своите любими марки – без списък от предложения, из които да се избира. Дискусионен остава подборът на отраслите, който бе базиран на комбинираната номенклатура: някои отрасли не намериха своето представителство по съображения, свързани с малкия брой фирми в даден отрасъл, примерно телекомуникации. На втори кръг „гласуване” (13 – 22 януари т.г.) въз основа на броя свободни номинации отидоха топ 6 от брандовете във всеки от селектираните отрасъла, като целта бе да бъдат посочени трите най-любими марки в отрасъл. Сегашният трети, последен етап ще определи отново чрез гласуване “любимата марка” в топ 10 отрасъла, събрали най-много гласове по време на втория етап. Класацията ще завърши на 18 март, сряда, когато ще бъдат обявени и наградени 10-те “любимите марки” по водещите отрасли, както и Grand Prix “Любимата марка” на потребителите у нас.
„Любимите марки” не разчита на жури при номинациите и няма специални пазарни критерии за участие на марките в кампанията. Единствено потребителските предпочитания „включват” дадена марка, без да е необходимо тя да бъде купувана от потребителя. По този начин класацията представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга. Партньори на „Любимите марки са Българска стопанска камара и Германо-българската индустриално-търговска камара, а медийни партьори са Дир.бг, ТВ2, агенция Фокус, телевизия EBF, Дарик радио, радио Витоша, WebGround.
Не пропускайте своя последен шанс да дадете своя вот за марките, които обичате – призовават организаторите към www.mylovemark.eu.