Яху ще променя началната си страница
БТА - 15 Септември 09:01
Американската интернет компания Яху (Yahoo Inc.) се подготвя да направи промени на няколко популярни секции от уебсайта си,
включително на официалната си интернет страница през следващите месеци. Този ход е насочен към отварянето на уебстраницата на
Яху към материали и услуги на конкурентни компании, предаде
Асошиейтед прес.
Промяната, която бе представена миналата седмица пред
журналисти, представлява ключова стъпка в усилията на Яху да
възвърне позициите си, които компанията загуби заради
конкуренцията на интернет гиганта Гугъл (Google Inc.) и някои
нови и бързо набиращи популярност интернет сайтове за
запознанства като MySpace и Facebook.
Предишните слаби резултати на Яху доведоха до спад на
печалбата й през последните две години, което предизвика
драматично понижение на пазарната стойност на групата. В
резултат на това тази година американският софтуерен гигант
Майкрософт (Microsoft Corp.) предложи доброволна оферта за
придобиване на търсачката.
С 500 милиона потребители по света Яху се надява да възвърне
отново предишния си образ, като се превърне във все
по-необходимо средство за хората, сърфиращи в интернет, както и
за рекламните компании. Като част от този процес компанията,
чиято централа се намира в Сънивейл, извършваше все по-голям
преглед на съдържанието на други уебсайтове и разширяваше
рекламната си мрежа, за да може да публикува реклами на повече
интернет адреси.
Яху планира да продължи първата основна промяна на дизайна
на официалната си страница, която компанията предприе през май
2006 година. Новият дизайн ще позволи на Яху да въведе повече
миниуслуги, известни като "widgets" ("джаджи"), при
персонализирани версии на официалната страница на компанията,
посочи Аш Пател, изпълнителен вицепрезидент на подразделението
на компанията за потребителски продукти.
Друга известна интернет група Ей Оу Ел (AOL), собственост на
американския медиен гигант Тайм Уорнър (Time Warner Inc.),
обяви подобни промени тази седмица, отваряйки официалната си
страница за съдържанието компаниите конкуренти. Ей Оу Ел се
стреми да стане по-атрактивна за потребителите, които вече имат
безкраен онлайн избор.
Икономика / Бизнес


ОЩЕ НОВИНИ 

Един истински „смарт“ телефон
- 20 Декември 10:30
Икономика / Бизнес
 
Новият Sony Xperia Z1 – смартфон за фотографи и не само…
- 17 Декември 14:46
Икономика / Бизнес
 
„Кариера в България. Защо не?“ – статистика, тенденции, нагласи за професионалното и лично развитие в България
- 04 Октомври 15:57
Икономика / Бизнес
 
Samsung – по-близо до потребителя
- 30 Юли 11:25
В сектора на бялата и черна техника Самсунг ще изненадва с иновативни продукти
Икономика / Бизнес
 
В Румъния ядат български хляб
News.dir.bg - 24 Март 12:50
От няколко седмици в Румъния ядат български хляб, а по Великден ще имат и български козунаци.
Икономика / Бизнес
 
„Тойота Балканс” с превантивна сервизна кампания
„Тойота Балканс” - 15 Февруари 00:00
„Тойота Балканс” стартира превантивна сервизна кампания за коригиране на педала на газта от понеделник, 15 февруари 2010 г.
Икономика / Бизнес
 
търси в новини


ПОСЛЕДНИ НОВИНИ В картинки
Един истински „смарт“ телефон
Новият Sony Xperia Z1 – смартфон за фотографи и не само…
Смарт телевизор Samsung = 100% забавление у дома
Ще се влюбите… в своя смарт телевизор
Богат звук с 3D дълбочина от Samsung AirTrack HW-F450
Удължен е конкурсът за 130-метровия паметник на Левски
Забавлявайте се повече със Samsung Blu-ray HDD
„Кариера в България. Защо не?“ – статистика, тенденции, нагласи за професионалното и лично развитие в България
Samsung UE40F6670 - изключителен 3D LED телевизор
Меркурий, Венера и Юпитер ще танцуват на небето

АРХИВ НА ЗАГЛАВИЯТА
« « ноември 2024  
П В С Ч П С Н
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

за реклама | обратна връзка | потребителско споразумение | добави сайт | какво ново | Мобилна версия Copyright © 2016 Dir.bg. All rights reserved.