Е.ОН ще подобрява обслужването
БТА
- 28 Август 12:26
Е.ОН-България ще стартира три кампании за подобряване на
обслужването на битовите абонати от началото на септември. Това
съобщи днес председателят на Борда на директорите на дружеството
Манфред Пааш.
Първата от тях е "Директен дебит", което позволява на
клиентите на компанията безкасово заплащане на консумираната
електроенергия. Целта е да се стимулира това. Могат да се
възползват клиентите на девет български банки. За по-голяма
атрактивност компанията по време на кампанията ще покрие
банковата транзакционна такса, поясни Пааш. Според него
автоматичните плащания по банков път ще спестят време и усилия
на клиентите и ще премахнат риска от закъсняло или пропуснато
плащане на консумираната електроенергия.
Втората кампания на дружеството е "Е.ОН Енергия плюс". Тя
позволява на клиентите на компанията да закупят уреди от
по-висок енергиен клас, PVC дограма и/или изолационни материали
със отстъпка. Предвижда се вариант бялата техника да може да се
купува и на лизинг, като е предвидено намаление до 41.52
процента от оскъпяването. Кампанията ще се осъщестявва чрез
верига магазини за техника и лизингова компания. Уредите,
включени в кампанията, ще са обозначени със специален стикер
"Е.ОН Енергия плюс".
Последната кампания на Е.ОН е свързана енергийната ефективност.
Чрез боршури и на сайта на компанията ще бъдат оповестявани
полезни съвети за ефективно потребление на електроенергия, с цел
намаляване на сметките за ток и защита на околната среда.
Брошурите освен в центровете за обслужване на клиенти, ще се
разпространяват и в центровете на Комисията за защита на
потребителите на територията на деветте регионални центъра на
дружеството.
|