Адидас вижда по-високи продажби
БТА
- 17 Юни 09:05
Продажбите на футболна екипировка на германската компания
Адидас (Adidas AG) до Евро 2008 и след това ще бъдат с 50
процента по-високи спрямо последния път, когато се проведоха
европейските футболни финали. Това обяви днес главният
изпълнителен директор на компанията Херберт Хайнер, цитиран от
Ройтерс.
Хайнер изтъкна, че Адидас, която е вторият по големина
производител на спортни стоки в света след американската Найки
(Nike Inc.), категорично ще надвиши продажбите си на футболна
екипировка, поставени като цел за 2008 г., на стойност от 1,2
млрд. евро (1,8 млрд. д.).
Предвижда се продажбите да се увеличат поне с 10 процента до
края на Евро 2008 спрямо световното първенство по футбол през
2006 г. в Германия от 9 юни до 9 юли.
Хайнер изтъкна, че представянето на компанията през второто
тримесечие върви по план и потвърди прогнозите за 2008 година.
Адидас очаква продажбите й за тази година да се увеличат с малко
под 10 процента, а чистата й печалба да нарасне с 15 на сто
спрямо 2007 г., когато тя възлизаше на 551 млн. евро.
|