Културният туризъм не се рекламира активно
БТА
- 16 Април 13:54
Председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова коментира във Велико Търново, че слабият интерес на българските и чуждестранни гости към програмите за културен туризъм у нас се дължи на недостатъчната активност на туроператорските фирми.
България заема трето място в света по брой на недвижими паметници на културата. Проблем е , че все още не сме се научили да представяме това богато културно наследство по достатъчно атрактивен начин за българите и чужденците.
Това заяви Крушкова при откриването на Петото международно изложение “Културен туризъм“ във Велико Търново.На специализирани щандове в изложбения комплекс “Рафаел Михайлов“ около 50 общини и туристически информационни центрове
в страната представят алтернативни възможности за туризъм и отдих.
Със свои щандове за първи път участват македонските градове Охрид и Битоля, гръцкия Серес и румънския Гюргево.В дните на форума възможности за преки контакти и обмен на туристически продукти имат близо 40 туроператорски фирми от
България, Румъния, Русия и Турция. Дискусионната програма на борсата беше открита с представянето на националния проект “Къщата“ с който България участва в
Европейската година на междукултурния диалог. В рамките на програмата тази вечер ще бъде представена изложбата на оригинални костюми на етносите “Багри от миналото“ с която историческият музей в Котел участва в проекта “Къщата“.
|