|
Пазарният дял на американките компании е спаднал до 49,7% |
Американци вече не купуват US коли
БТА
- 02 Август 10:19
Делът от американския пазар на детройтските
автомобилопроизводители е спаднал под 50 процента през юли за първи път в досегашната история, предаде Асошиейтед прес.
Джеси Топрак, старши анализатор на Едмъндс.ком - специализиран сайт за автомобили, съобщи, че при отчетени 95% от данните, предоставени от компаниите в сектора, пазарният дял, контролиран от Chrysler Group, Ford Motor Co. и General Motors
Corp., е спаднал до 49,7 на сто през юли. Автомобилостроителните компании, които все още не са обявили данните си, са малки и няма да могат да увеличат дела над 50%, съобщи снощи Топрак.
Детройтските автомобилостроителни компании са имали най-голям дял от американския пазар през 1984 г., контролирайки 77,4%, сочат данни на Autodata Corp., която следи продажбите на коли от 1980 година.
Спадът на дела на американските автомобилни компании на техния вътрешен пазар идва след месец, през който всички основни играчи в този сектор без Nissan Motor Cо. отчетоха спад на продажбите си. Продажбите на General Motors се понижиха с 22,9 на сто в
сравнение със силните резултати от юли миналата година, а при Ford понижението бе с 19,1 на сто. Chrysler отбеляза свиване на
продажбите си с 8,4 на сто. Дори Tpyota motor Corp., която имаше много добри постижения през повече месеци досега тази година, отчете спад със 7,4 на сто след рекордно високите продажби през юли миналата година.
|