Нощ на рекламите в софийския ”ПР клуб”
БТА
- 23 Април 15:59
“Ad Mixx - Нощта на рекламите“ организират за първи път
в България “Медиамикс интернешънъл“ и продуцентска къща “СИА“.
“Медиамикс интернешънъл фестивал & маркет“ е наследник на фестивала “Международни медийни събития“ в курорта Албена. Генерален мениджър е Джордж Лукс, доскоро президент на
телевизионния фестивал “Златната Роза“ в Швейцария и международен медиен експерт. “Ad Mixx“ е елемент от новата платформа на фестивала,
включваща месечни семинари, рекламни и развлекателни събития и
конференции, съобразени с нуждите на медиа-бизнеса. Първият от поредица купони, посветени специално на
съвременното изкуство на рекламата, ще бъде в софийския “ПР клуб“ на 25 април. Събитието е насочено както към професионалисти от сферата на комуникациите, така и към всички любители на хубавата, остроумна, артистична и виртуозна
телевизионна реклама.
През цялата нощ на 25 срещу 26 април ще се излъчват първокласни рекламни видеоклипове, подбрани от селекцията на рекламния фестивал в Монтрьо, Швейцария. Клиповете ще са групирани в четири блока от по 30
минути, разделени от половин-часови паузи. Водещ ще е Станимир
Гъмов, а между рекламните блокове ще миксират ди джеи. Целта на “Ad Mixx“ е да представи рекламата като
съвременно забавление, достъпно за всички. В същото време специалистите ще имат възможност да се запознаят с новите световни тенденции в тв рекламата. Очаква се “Ad Mixx“ да забавлява над 600 гости в “ПР
клуб“ - рекламисти, ПР-специалисти, студенти, журналисти.
|