1,7 млн. зрители на най-новото музикално реалити шоу
БТА
- 27 Февруари 12:44
Над милион и седемстотин хиляди зрители са гледали началото
на “Мюзик айдъл“, чиито първи епизод беше излъчен снощи, съобщиха от Би Ти Ви. Шоуто има рейтинг 23,4 на сто и дял 49,7 процента от общата
аудитория, според “ТВ план ТНС“.
Най-много зрители са гледали между 20,45 и 21,00 часа - общо
1 851 000. В този период рейтингът е 25,1 на сто и 53 на сто
дял.
Най-привлекателно е шоуто за младата аудитория на възраст
12- 34 години (дял около 60 на сто). Най-висок рейтинг - 26
процента, е регистриран сред жени на възраст 25- 54 години.
|