|
Електромер |
Огромни опашки за плащане на ток вече трети месец
БТА
- 23 Януари 12:01
В Русе плащането на електроенергията продължава вече три месеца да е съпроводено с неколкочасови опашки на открито и много неясни сметки, видя БТА.
През тези месеци електроразпределителната компания Е.ОН. не е направила нищо за подобряване на обслужването, смятат гражданите. Те се възмущават най-вече, че е разрушена предишната
система, при която се чакаше най-много 15 минути за плащане. Сега висенето на опашките по улиците пред касите се налага, тъй като на повечето места работи само по една каса без удължено работно време и с редовни 15-минутни почивки. Много често
блокира компютърната система, обясниха на гишетата. Някои служители на касите се оправдават, че софтурерът е в Унгария и изпращат недоволните граждани да се жалват на службата за повреди на компанията във Варна. Тези дни пенсионерите в Русе правят истински екскурзии между кварталите, за да търсят по-бързо обслужване. По думите им навсякъде е едно е също. В селата обстановката е още по-сложна, казаха в общината на Русе. Сред гражданите има недоволство и от малкия срок, за който се плаща. Сега Е.ОН. иска пари за изразходената електроенергия едва за една седмица от ноември до средата на декември. Необяснимо защо месеците се броят по три седмици, казаха от опашките. Хората се опасяват, че предстои да им се представят изведнъж огромни сметки за плащане.
Освен това гражданите, които плащат безкасово, се оплакват, че не получават справки колко електроенергия по показателите на електромерите са платили. Вчера ВМРО излезе с декларация, с която предупреждава електроразпределително дружество “E.ON“ в Русе, че ако до края на януари не вземе мерки срещу създалия се хаос при отчитането,
ненавременното уведомяване за количеството изразходвана електроенергия и заплащането на месечните сметки на гражданите, ще призове русенци да протестират пред сградата на компанията в Русе. Още на 10 януари кметът на Русе Божидар Йотов официално поиска от Е. ОН. отговор на свое писмо от декември, в което изразява своето възмущение от работата на дружеството.
|